Jaarverslag 2022 verschenen

Het jaarverslag van de VLHT over 2022 is klaar en zal binnenkort gedrukt en verspreid worden. In het jaarverslag wordt onder meer aandacht besteed aan de nieuwe Cao, de lobby voor eerlijkere en meer transparante vergoedingen, het nieuwe pensioenstelsel en de oprichting van kwaliteitslabel 'Tandgarant'. Daarnaast is er natuurlijk ook aandacht voor onze andere activiteiten, de ontwikkeling van het ledenbestand, nieuwe diensten en plannen en meer.

Naast het algemene jaarverslag is er nog het financiƫle jaarrapport, dat eerst ter goedkeuring zal worden voorgelegd aan de algemene ledenvergadering.
De digitale versie van het jaarverslag is al te downloaden vanaf onze website. Het 'papieren' verslag zal verzonden worden aan alle tandtechnische bedrijven in Nederland en uiteraard ook aan onze leden!

DE VERENIGING VAN LABORATORIUMHOUDENDE TANDTECHNICI (VLHT) IS IN 1932 GOEDGEKEURD BIJ KONINKLIJK BESLUIT EN HEEFT TOT DOEL HET BEVORDEREN VAN DE PROFESSIONELE BELANGEN VAN DE ONDERNEMINGEN IN DE TANDTECHNISCHE BRANCHE IN NEDERLAND IN HET ALGEMEEN EN VAN DE LEDEN VAN DE VERENIGING IN HET BIJZONDER.
2024 © 100 Merkversterking. Alle rechten voorbehouden.